Jak dzwonić przed urlopem do klientów w B2B?
Odpowiednie przygotowanie to klucz do udanej rozmowy telefonicznej. Sprawdź, jak wprowadzić klienta w rozmowę, aby zminimalizować ryzyko zastrzeżeń i zwiększyć swoje szanse na sukces.
Odpowiednie przygotowanie to klucz do udanej rozmowy telefonicznej. Sprawdź, jak wprowadzić klienta w rozmowę, aby zminimalizować ryzyko zastrzeżeń i zwiększyć swoje szanse na sukces.
Czy Twoja firma marnuje potencjalne szanse sprzedażowe pomimo intensywnych działań marketingowych i ciągłego przypływu zapytań od klientów? Odkryj przyczyny, dla których niewykorzystane możliwości mogą się mścić i poznaj strategie, które...
W tym artykule przyjrzymy się, dlaczego znajomość finansów jest tak ważna i jakie narzędzia mogą pomóc w zarządzaniu ryzykiem. Zobacz, jakie kroki można podjąć, aby nie tylko przetrwać na rynku,...
W moim najnowszym artykule "Chaos w firmie produkcyjnej: Jak sobie z nim poradzić?" zagłębiam się w problematykę chaosu organizacyjnego, który dotyka wiele przedsiębiorstw produkcyjnych. Opisuję, jak niezarządzany chaos może negatywnie...
Artykuł prowadzi czytelnika przez kompleksową diagnozę obecnych systemów, identyfikując kluczowe obszary wymagające modernizacji – od eliminacji ręcznego nadzoru, poprzez integrację danych w czasie rzeczywistym, aż po wprowadzenie mobilnych aplikacji wspierających...
Pierwsza myśl jak przychodzi przedsiębiorcy do głowy w momencie gdy osiąga sufit to... zatrudnię nowego człowieka i przejmie on moje obowiązki. Ja dzięki temu będą miał czas na ważniejsze zadania.
W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie biznesu, w którym relacje z klientami stanowią kluczowy zasób, kluczowe jest, aby każde przedsiębiorstwo miało nie tylko strategię, ale również odpowiednie narzędzia do zarządzania...
Podzielmy sobie dzisiejsze dywagacja na dwie części. Część teoretyczna, nudniejsza, zawierająca twarde dane o definicji systemu CRM oraz część praktyczna, kontrowersyjna oraz ciekawsze z punktu widzenia właściciela bądź osoby zarządzającej...
Wymienię listę 12 wąskich gardeł i błędów jaki widziałem i ciągle obserwuję w firmach handlowych. Jeżeli pierwszy trzy z nich nie są Ci obce to zachęcam do dalszej lektury, ponieważ...
Jak często zatrzymujesz się, by dokładnie przeanalizować swoje strategie, przekonania oraz rozumienie potrzeb klientów? Czy zdajesz sobie sprawę, jak kluczowe jest regularne sprawdzanie "na ile jesteśmy aktualni" na rynku, który...